Tävling ^^

Hej!
Idag har jag inte gjort någonting av det jag skulle göra :P
Som vanligt!

Jag har iallafall gått ut med hunden och lunchat med Lillasyster :)

Jag är med i en tävling som micahs.se har ^^
Där kan jag vinna saker från www.2hearts.se!

Det är typ en sida där man kan köpa saker till bröllops saker!
Vore kul att vinna det, till mitt och Antons bröllop. även om det kanske dröjer ett tag!!


Imorgon ska jag till Malmö och vara modell för en dag :)
Det blir en familje utflykt med mina två systrar och mamma!
Hoppas de lyckas ta någon bra bild!
Då ska jag äntligen ändra här i bloggen!

Har ju hållt mig och väntat på att få ta de bilderna :P

Hihi..!

Nu ska jag iväg och jobba!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0