Den 17 november 2010

Hello!
Idag har jag vart lite småduktig och tränat, sprang lite, inte mycket för kunde inte andas när det var så kallt ute :(

Sen körde jag pitlates-dvdn jag har :)
Milla försökte hela tiden vara med så det gick inte super det heller :P
Det var lite svårt att göra saker när man hade en hund som höll fast armen:)
Tur för henne att hon är så söt ^^

Städ och tvätt har det tyvärr inte blivit mycket av :(
Jag har läst ut min bok iallafall :D
Veronika bestämmer sig för att dö, av Paolo Coelho.
Den var otroligt bra!!
Rekomenderar den verkligen!!
Ska ta och läsa resten av hans böcker med snart :D


Nu ska jag ta och laga lite mat för ikväll ska jag jobba :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0