Internet-krångel

Nu har internet börjat krångla igen här hemma :(
Det beror troligtvis på att de håller på och gräver kring huset, de ska dreneras :)

Det har inte hänt särskillt mycket sedan sist ändå, Anton var hemma i måndags :D
Supermysigt!
Vi tjuvstartade advent med glögg, julfilm, pepparkakor och julskum = MYS <3

Sen har jag mest jobbat och sovit, tror jag är påväg att bli sjuk!
Men försöker kurera mig med sömn, värktabletter, värktabletter och mer sömn :)

Nu ska jag sova! Ska jobba imorgon igen, men har sovmorgon till kl 9.30!

Imorgon ska jag ringa och boka in Modell för en dag med :)
Ska byta datum, så jag, mamma och mina systrar kan göra en liten utflykt!!
Kul att få lite finare bilder på oss allihop!
Sen i jul så ska jag tvinga Anton att följa med ut och ta kort på mig i snön:)

Nehe, sova var det ja :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0