Tiden går för fort!

Då var redan måndagen slut :(
Anton och jag träffas allt för sällan!!
Tur att det snart är jullov, då kommer han bo här i nästan en hel månad :D

Nu ska jag beställa lite julkort!
Det var gratis på ngon sida, och jag vet hur glada farmor och mormor blir :)
Måste bara hitta något bra kort :)

Sen ska jag ha lite tvätt och städ-dag idag!!
Nu ska det minsann bli ordning!!
Undrar när min soffa kommer förresten!!
Köpte en för en och en halv vecka sen ungefär, på IKEA.
De ska leverera den, inom fem arbetsdagar, nu har det gått, 6-7.
Men jag förstår att de blir försenade, med tanke på all snö!

Lägger upp en bild på julkortet sen :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0