Tjockisfågel!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gå ner på stan och handlat lite nödvändigheter.
Betalat räkningar och satt in pengar på sparkonton, dock kom jag på sen att jag satte in för mycket på sparkontona, det är ju jul snart :P
Menmen..får fixa det sen ^^

Jag tog kort på en supersöt, tjock fågel idag!
Men jag lyckades inte få in den på datorn =(
Får försöka ikväll igen efter jobbet!!

Så vi hörs ikväll :)
Puss!

Ps. Jag ska göra ett fint armband till Anton till i Jul.
På ena sidan ska det stå datumet vi blev tillsammans 18.10.06
Och på andra siden funderar jag på att låta det så Amor fati (betyder - "kärleken till ödet"- På latin)
Vad tycker ni om det?




Kommentarer
Postat av: Lollo

ååh! gör det till anton! :) lätt!

puss

see ya next weeeeek!

2010-11-26 @ 19:00:21
URL: http://lifebylollo.blogg.se/life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0