Bad blogging!

Usch, nu håller jag på att tappa igen!
Måste bli bättre på att blogga!
Skulle varit mycket bättre om de fixade den där appen det vart tal om så länge!
Annars byter jag nog bloggportal!
Jag har som sagt jobbat en del, efter det så har vi gjort vad som känns som oändligt många inbjudningskort, men det är visst inte alls så många som det känns som!
Imorgon ska jag försöka ordna bilder på inbjudningskorten :)
De är superfina, men det är mer arbete än man kan tro!
Imorgon ska jag även till Jönköping och möta Anton och så ska vi fira vår 4.5 år tillsammans!
Helt sjukt att det är så länge, känns som igår, fast ändå som det varit vi alltid!
Jag älskar dig, Anton <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0