Smink

Jag blir galen på mig själv!!
Har lyckats packa ner mitt smink någonstans!
Hittar det verkligen inte!!
Allt jag har nu är ett par ögonskuggor, de jag använder minst!
En maskara, en ny jag köpte för att prova, dock gillade jag den inte så mycket!
Och en ögonfransböjare..

Jag ska till Aneby på nån fest idag och har typ inget smink och ingen aning vad jag ska ha på mig!
Skit, skit, SKIT!

Ska hoppa in i duschen nu och sedan ska jag fixa till mig lite!
Ska för första gången försöka mig på locktången själv!
Jag har alltid fått hjälp innan..
Hoppas jag kan lyckas någorlunda iallafall!

Jag ska lägga upp en dagens senare tänkte jag :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: lollo

blev håret bra? :D

jag lyckades locka mitt hår själv, så du klarade de nog med, ;)

puss

2011-04-14 @ 15:56:37
URL: http://lifebylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0