På önskelistan!

Hittade denna underbara plånbok/Iphonefodralet när jag fumlade runt på internet!!



VILL HA!!!
"Michael Kors Wallet Clutch är klassiskt, elegant och lyxigt och kombinerar ett iPhone-fodral med en designerplånbok. När fodralet är öppet ligger din iPhone på den högra sidan och plånboksdelen till vänster. Detta bokformat med en styv rygg skapar ett skyddande skikt som ger extra stöd och hållbarhet."
För den snälla själ som vill ge mig denna på min födelsedag finns den att hitta här: http://store.apple.com/se/product/H2876ZM/A?mco=MjA5MDM5NTY

En annan sak på önskelistan, som även den involverar min älskade Iphone är denna


Skönt att ha när man tränar!!

Vilket jag för övrigt ska göra imorgon!!
Är sjukt pepp!! :D

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0