Förlovad 11.01.01 <3

Schalins ringar:  Passion 237-2,5 1.15
Det har hänt mycket sedan sist!
Anton har friat!!
Och jag sa självklart ja!!

Han friade med en silverring och nu i veckan ska vi ut på ringjakt!!
Försöker komma på vilka kombinationer som kommer bli snyggast när vigselringen också ska på ^^
Just nu lutar det åt att ta en klassisk vitguldsring som förlovningsring och sedan kombinera den med ringen på bilden :)
Men vill prova och så innan jag bestämmer mig!

Kanske ska skriva hur frieriet gick till?

Det var nyårsafton, jag jobbade till strax efter nio.
Vi hade tillsammans förberett tre-rätters middag, som han förberädde tills jag kom hem.
Han hade dukat fint med massor av ljus i rummet och fin musik till bakrunden.
Då åt vi förrätten och lagade tillsammans huvudrätten.
Sedan blev det efterrätt och vi satt och mös och pratade till strax innan tolv.
Då åkte vi till skidbacken högagärde och skulle kolla på fyverkerierna tillsammans.
Vi blev lite sena, men stax efter tolv var vi där uppe och tittade ut över stan.
Ungefär tjugo minuter efter tolv gick han ner på knä och friade :)

Menyn för kvällen var:
Förrätt:
Toast a lá skagen

Huvudrätt:
Kycklingfile och tagliatelle med ädelostsås

Efterrätt:
Chokladmousse med grädde och silverkulor


Puss!

Kommentarer
Postat av: Henny Vinlöf

Hej Victoria!

Kom precis in på din blogg och fick nu läsa att du har förlovat och ska gifta dig! Gud va roligt! =) LYCKA TILL!

Hoppas allt är bra med dig annars och att förberedelserna till bröllopet går bra :)

2011-02-17 @ 14:08:41
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack Henny :D

2011-02-17 @ 17:11:23
URL: http://lifebyvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0