Nytt år, nya möjligheter!!

2011 kommer bli ett bra år!
Jag ska verkligen försöka hålla alla mina löften iår!!


Löften inför 2011:
  1. Uppdatera bloggen oftare, så jag kommer ihåg vad som händer i mitt liv!
    Ta kort oftare, både till mig själv och till bloggen!

  2. Bli hälsosammare!!
    Träna mer, äta hälsosammare!!
    Nå min målvikt!!

  3. Resa mer!
    Vill helst utomlands minst 3 gånger!!

  4. Komma på vad jag vill jobba med den närmsta framtiden!!
    Vill börja plugga något roligt :)

  5. Bli mer sparsam!!
    Måste försöka slösa mindre på onödiga saker!!

  6. Flytta ifrån Sävsjö!
    Behövs någon förklaring? :P
________________________________________________________

Ikväll blir det mys framför bingolotto med älsklingen :)
Hoppas vi vinner något!!
Hihi!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0