Hejhej!

Jag tror jag blir galen!
Nu är avloppet här hemma paj!
Vi vet inte när vi får använda vattnet nästa gång!
Som tur är ska jag följa med pappa in till Vetlanda imorgon, jag kan duscha där ^^
Sedan ska jag till tandläkaren!
Efter det så flyr jag fältet här hemifrån!
Jag ska dra till Aneby och Anton :)

På onsdag ska vi ha första mötet med värdparet!
Känns lite pirrigt!

I lördags var jag och Anton på maskerad!
Det var riktigt kul, för alla hade verkligen gått in för det :D
Anton snodde tyvärr med kameran, så det blir inga bilder nu :/
Jag var iallafall Superwoman, och Anton var hulken.
Vi syddee min dräkt under förmiddagen och Antons kläder köptes samma dag och revs sönder!
Han hade även grön färg över hela kroppen :)

Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag ska dra till jobbet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0