Inspirerad

Åååååhh..Vad jag är pepp på att flytta!
Tänk att få inreda och pyssla med ett nytt hem!
Få börja om från början, få ordning på mitt liv!

Idag ska jag i alla fall städa och fixa lite hemma!
Får väl snart möblera om och ordna här om jag inte flyttar snart!
Men vill verkligen flytta nu!

Idag har jag förövrigt jobbat, en av tanterna förgyllde verkligen min dag och talade om att jag var väldigt vacker, och ville inte acceptera att jag sa tack, för hon sa ju bara som det var :P
Det gjorde verkligen min dag ^^

På önskelistan:


Denna Coola smyckesgalge från www.handladesign.se



Och denna förvaringsannordning från www.bluebox.se

Är visst insnöad på förvaring idag ^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0