Shewolf

Sitter och lyssnar på en "gammal" Shakira låt ^^
Rätt skön faktiskt!

Det är över 11 grader här :D
Våren är påväg!
Det gör mig så lycklig!
Det kanske är vår på riktigt på min födelsedag :D
*Hoppas Hoppas*

Nu ska jag fixa mig lite inför jobb, har inte orkat sminka mig än!
Jag är lite halvsjuk igen, så blir inget ym idag heller :/
Men ska ta en lång promenad med the dog efter jobbet!
Och köpa kakor och te att koppla av till efter det :)
Ungefär så ser min slappdag ut!

Funderar på att börja ta mig ork och tid till att ta dagens outfit-bilder!
Iallafall till mina lediga dagar!
Jobbar jag en lång dag brukar det bli mjukisbyxor och det är ju inte så kul ^^
Aja, bye now!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0