Shopping!

Jag och Anton var i Vetlanda och shoppade en sväng!
Jag shoppade några baslinnen, två vita, ett svart och ett randigt.
Hittade även en militärgrön vårjacka :)
Ska tillbaka i veckan och köpa ett par skor tror jag!


Innan vi åkte fick jag en födelsedagspresent till av mamma och pappa!
En blender! Jag som i Lördags sa till Anton att jag ville ha en! :D

Efter Vetlanda åkte vi till farmor och farfar!
Vi åt prinsessbakelser och pratade i några timmar!
Mys <3
Jag fick även en present av dem, lite pengar som jag snart ska shoppa upp ;)

Av Anton fick jag shoppingpengar och lösöfransarna jag tittade på innan maskeraden!
Retade ju honom mycket för att jag inte fick köpa dem ^^
Men ska nog byta dem mot något jag kan använda mer, tror jag..
Imorgon ska vi till Aneby igen!
Sedan åker jag hem och så ses vi inte förräns fredag ;(

Jag har haft en väldigt mysig födelsedag!
Tack alla :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0