Tjoho!

Snart bär det av mot Aneby, för att plocka upp ett styck fästman, sedan far vi vidare mot Jönköping!
Där ska vi träffa lillasyster och shoppa, bland annat löshår!
När vi är något sånär nöjda med shopping så bär det av till Huskvarna och HÅKAN <3
Då kommer vårkänslorna så ut på riktigt!

Nu sitter jag bara och väntar på ett styck bil ska komma hem, så jag kan åka!
Jag har turen att ha bilen med cd-spelare, så det blir Håkan hela vägen upp.
Pinsamt nog så kan jag inte hans nya skiva så bra.
Hoppas kunna lära mig lite texter på vägen upp!
Jag har inte lyssnat så mycket på den, då jag fick den i höstas och för mig är Håkans musik mer vår och sommar musik.

Jag lovar att ta med kameran och knäppa många bilder :)
Här får ni en gammal pressbild sålänge!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Din fästman

Så Håkan får stora bokstäver och ett hjärta men inte jag?

Sitter på Max och väntar på att du ska vara färdig på din konsert med HÅKAN <3. Förhoppningsvis tar det inte för lång tid till för då blir jag sur att ja inte gick på en bio till. Men det är en timme kvar innan den skulle tagit slut i så fall så. Älskar dig massor!! Du är underbar! Puss puss

2011-03-25 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0