Dålig uppdatering!

Jag är sjuukt dålig på att uppdatera!
Särskillt när jag är borta och faktiskt gör mer spännande aker än att vara hemma och jobba!
Men det är så omständigt att starta datorn, och föra över bilder osv.
Hade varit mycket bättre om jag kunnat mobilblogga!
Ska kolla upp lite andra bloggportaler och se om de har bra enkla blogg-appar!

Helgen har varit underbart rolig!
Först var jag ju hos Susanna i Uppsala, vi och Suz lillasyster Sofie turistade runt lite och var uppe vid kyrkan och slottet!
På lördagen så åkte vi in till gamla stan i Stockholm och kikade runt lite :)
Sedan framåt kvällen så åkte jag hem till Stina!
Vi hade en trevlig kväll och gick runt utanför nattklubbslivet och pratade!
En random kille försökte få med oss på bo, men vi sa nej :P

I Söndags så åkte jag in till centralen och mötte upp med ett härligt tjejgäng!
För då var det dax för Alex möhippa :D
Vi åkte från centralen ut till Värmdö, där de har en höghöjds bana.
Jag tittade bara på, eftersom min rygg har varit lite dum det senaste :/
Men det såg så grymt kul ut!
Efter det åkte vi in till Kista galleria där Alex fick en massa olika roliga uppdrag!
Hon fick lite pengar för varje uppdrag, som hon sedan skulle köpa något för!
När vi alla var trötta och nöjda med utskämmandet så åkte vi till Märsta och fick väldigt god mat av brudtärnan Jane!
Där satt vi även och pratade om en massa roliga och pinsamma saker!
Som avslutning på kvällen så gav alla Alex en present :)

I måndags så åkte jag och Stina in till stan och shoppade och fikade innan det var dax för mig att ta tåget hem!
Köpte två par snygg-fula byxor!
Båda två var as-sköna!

Idag har jag bara slappat, tvättat och lagat mat typ!
Nu ska jag ta och försöka packa upp lite!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0