Shopping!

Dagen började med att jag var på massage!
Så otroligt skönt!
Ska tillbaka i slutet av månaden igen :D

Efter massagen så kom Linette och hämtade mig.
Vi åkte iväg till Jönköping och tittade på klänningar!
Hon skulle ha en till när hon är värdinna på mitt bröllop och jag skulle ha en till Alexandras bröllop!
Det slutade med att vi köpte likadana fast i olika färger ^^
Hon ska dock korta sin klänning så den blir knälång.
Själv ska jag passa på att använda en långklänning :P
Min var lila föresten och hennes är vinröd.

Sedan gick vi lite på stan och jag köpte lite greger på IKEA.
Bland annat en grej så hallampan går att koppla i.
Och lite förvaring till köket :)



WOHO, en hallampa :D



Väggen är inte lika gul i verkligheten, men såhär ser det ut ovanför köksbordet :)

Jag har även köpt en elgrill som ska invigas imorgon :)

Nu ska jag och Anton fortsätta kolla efter låtar till bröllopet.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0