Tjooho!

Sorry igen för dålig update!
Igår mådde jag inte så bra och sov till kl 14 typ.
väckte(!) Anton mig och sa att jag måste upp för att vi skulle iväg frammåt eftermiddagen.
Så jag fixade mig och åt "frukost" i slow-motion.
Sen åkte vi till Eksjö efter ett avsnitt seinfeld.
Där åt vi gott på en resturang, jag åt pasta som vanligt och Anton togn en pizza.
Efter maten bar de av till Ralingsås för ett besök.
Idag har jag och Lollo skjutsat Inga-Lill till Eksjö och fikat en stund.
Det var mysigt!
Sedan har jag varit hos en gammal klasskompis i Stockaryd och hälsat på.
Även det var väldigt roligt!
Så känner att det har varit en givande dag :)
Just nu är det jurasic park som gäller i Skepperstad!
Sova här inatt för vi är hund/katt-vakter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0